Niezbędne
Zawsze aktywne
Plki niezbędne do funkcjonowania strony, które nie zbierają informacji o Tobie ani o Twoim systemie.
Naszym Pacjentom udostępniamy dwie formy umawiania wizyt:
O terminach wizyt decyduje kolejność zgłoszenia się w recepcji (zarówno osobistego, jak i telefonicznego). Mając na uwadze fakt, że różne problemy stomatologiczne wymagają zróżnicowanego czasu wizyty, zapisująca na nią recepcjonistka przeprowadza z chcącym zapisać się Pacjentem wstępny wywiad, na podstawie którego jest on orientacyjnie określany.
Przyjmujemy, że konsultacja stomatologiczna wymaga około 10 minut, standardowa wizyta - około 30, wizyta w czasie której odbyć ma się leczenie kanałowe (endodontyczne) lub protetyczne – od 30 do 120.
W związku z koniecznością dezynfekowania narzędzi i przygotowania gabinetu do przyjęcia kolejnego Pacjenta, po każdej wizycie przewidziana jest pięciominutowa przerwa.
W pierwszej kolejności przyjmowani są zawsze ci Pacjenci, którzy zapisali się wcześniej na wizytę. Staramy się rejestrować Pacjentów w taki sposób, by nie generując opóźnień, każdy z nich miał możliwość uzyskania skutecznej, kompletnej pomocy lekarskiej. Zdarza się jednak, że mimo wszystko wizyta z różnych względów ulega przedłużeniu. Uprzejmie prosimy więc, aby każdy Pacjent zjawiał się w gabinecie o wyznaczonej porze oraz nie planował czasu bezpośrednio po niej.
Poza Pacjentami zapisanymi na dany dzień mamy możliwość przyjęcia dodatkowych Pacjentów, wymagających szybkiej pomocy lekarskiej (m.in. pacjentów z silnymi bólami, nagłymi przypadkami). Pacjenci ci przyjmowani są pomiędzy Pacjentami zapisanymi, o ile oczywiście dysponujemy odpowiednim zapleczem czasowym.
Pacjenci, którzy nie wymagają natychmiastowej pomocy, zapisywani są na najszybsze wolne terminy, ewentualnie wpisywani na tzw. „listę rezerwową”. W przypadkach pilnych, w których nie jesteśmy w stanie udzielić natychmiastowej pomocy, kierujemy Pacjentów na ostry dyżur stomatologiczny, gdzie takową pomoc otrzymają.
Na tzw. „listę rezerwową” trafiają Pacjenci, którym zależy na możliwości przyspieszenia wizyty. W sytuacji, kiedy zapisany na dany dzień Pacjent jest zmuszony odwołać swoją wizytę, powiadamiamy Pacjentów z „listy rezerwowej” o możliwości wykorzystania zwalniającego się miejsca.
Ostatecznym terminem odwołania wizyty jest poranek w dniu, kiedy miała się ona odbyć. Można to zrobić zarówno osobiście, jak i telefonicznie. Wcześniejsze zgłoszenie niemożności stawienia się na wizycie, pozwala nam przyjąć w tym czasie Pacjentów z nagłym przypadkiem lub oczekujących na miejsce na „liście rezerwowej”.
Na zarejestrowanych Pacjentów czekamy dodatkowych 15 minut, liczonych od godziny, na którą byli umówieni. Jeśli Pacjent nie stawi się w tym czasie, uznajemy jego nieobecność za rezygnację z wizyty.
Jak każda terapia czy zabieg, leczenie stomatologiczne wiąże się z ryzykiem wystąpienia powikłań, co do których każdy Pacjent musi mieć świadomość. Niezależnie od dołożonych starań, po leczeniu lub w jego trakcie dojść może do takich komplikacji, jak np. szczękościsk, krwawienia, obrzęk, ból, ropień, reakcje alergiczne, podwyższona temperatura czy ogólnie złe samopoczucie. W związku z powyższym sugerujemy takie zaplanowanie wizyty, by nie poprzedzała ona bezpośrednio żadnych ważnych wydarzeń, jak choćby ślub, wyjazd na urlop, rodzinne uroczystości etc.
Szanowny Pacjencie, informujemy, że ze wszystkich usług kliniki możesz korzystać bez angażowania własnych środków i opłacić koszty w ratach.
MediRaty to pierwszy w Polsce, sprawdzony już w tysiącach gabinetów, klinik i szpitali, ogólnie dostępny system finansowania usług medycznych.
Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.
Zawsze aktywne