Zapisy

Naszym Pacjentom udostępniamy dwie formy umawiania wizyt:

  • osobiście - przy okazji zabiegu lub innej wizyty w gabinecie
  • telefonicznie

O terminach wizyt decyduje kolejność zgłoszenia się w recepcji (zarówno osobistego, jak i telefonicznego). Mając na uwadze fakt, że różne problemy stomatologiczne wymagają zróżnicowanego czasu wizyty, zapisująca na nią recepcjonistka przeprowadza z chcącym zapisać się Pacjentem wstępny wywiad, na podstawie którego jest on orientacyjnie określany.

Przyjmujemy, że konsultacja stomatologiczna wymaga około 10 minut, standardowa wizyta - około 30, wizyta w czasie której odbyć ma się leczenie kanałowe (endodontyczne) lub protetyczne – od 30 do 120.
W związku z koniecznością dezynfekowania narzędzi i przygotowania gabinetu do przyjęcia kolejnego Pacjenta, po każdej wizycie przewidziana jest pięciominutowa przerwa.

Regulamin

Kolejność przyjmowania:

W pierwszej kolejności przyjmowani są zawsze ci Pacjenci, którzy zapisali się wcześniej na wizytę. Staramy się rejestrować Pacjentów w taki sposób, by nie generując opóźnień, każdy z nich miał możliwość uzyskania skutecznej, kompletnej pomocy lekarskiej. Zdarza się jednak, że mimo wszystko wizyta z różnych względów ulega przedłużeniu. Uprzejmie prosimy więc, aby każdy Pacjent zjawiał się w gabinecie o wyznaczonej porze oraz nie planował czasu bezpośrednio po niej.

Poza Pacjentami zapisanymi na dany dzień mamy możliwość przyjęcia dodatkowych Pacjentów, wymagających szybkiej pomocy lekarskiej (m.in. pacjentów z silnymi bólami, nagłymi przypadkami). Pacjenci ci przyjmowani są pomiędzy Pacjentami zapisanymi, o ile oczywiście dysponujemy odpowiednim zapleczem czasowym.

Pacjenci, którzy nie wymagają natychmiastowej pomocy, zapisywani są na najszybsze wolne terminy, ewentualnie wpisywani na tzw. „listę rezerwową”. W przypadkach pilnych, w których nie jesteśmy w stanie udzielić natychmiastowej pomocy, kierujemy Pacjentów na ostry dyżur stomatologiczny, gdzie takową pomoc otrzymają.

Lista rezerwowa

Na tzw. „listę rezerwową” trafiają Pacjenci, którym zależy na możliwości przyspieszenia wizyty. W sytuacji, kiedy zapisany na dany dzień Pacjent jest zmuszony odwołać swoją wizytę, powiadamiamy Pacjentów z „listy rezerwowej” o możliwości wykorzystania zwalniającego się miejsca.

Odwołanie wizyty

Ostatecznym terminem odwołania wizyty jest poranek w dniu, kiedy miała się ona odbyć. Można to zrobić zarówno osobiście, jak i telefonicznie. Wcześniejsze zgłoszenie niemożności stawienia się na wizycie, pozwala nam przyjąć w tym czasie Pacjentów z nagłym przypadkiem lub oczekujących na miejsce na „liście rezerwowej”.

Spóźnienia

Na zarejestrowanych Pacjentów czekamy dodatkowych 15 minut, liczonych od godziny, na którą byli umówieni. Jeśli Pacjent nie stawi się w tym czasie, uznajemy jego nieobecność za rezygnację z wizyty.

Powikłania

Jak każda terapia czy zabieg, leczenie stomatologiczne wiąże się z ryzykiem wystąpienia powikłań, co do których każdy Pacjent musi mieć świadomość. Niezależnie od dołożonych starań, po leczeniu lub w jego trakcie dojść może do takich komplikacji, jak np. szczękościsk, krwawienia, obrzęk, ból, ropień, reakcje alergiczne, podwyższona temperatura czy ogólnie złe samopoczucie. W związku z powyższym sugerujemy takie zaplanowanie wizyty, by nie poprzedzała ona bezpośrednio żadnych ważnych wydarzeń, jak choćby ślub, wyjazd na urlop, rodzinne uroczystości etc.

Finansowanie i płatności ratalne MediRaty

Szanowny Pacjencie, informujemy,  że ze wszystkich usług kliniki możesz korzystać bez angażowania własnych środków i opłacić koszty w ratach.

MediRaty to pierwszy w Polsce, sprawdzony już w tysiącach gabinetów, klinik i szpitali, ogólnie dostępny system finansowania usług medycznych.

Strona WWW używa plików cookie

Przejrzystość jest dla nas ważna! Poniżej wyjaśniamy, w jaki sposób i dlaczego wykorzystujemy Twoje dane osobowe. Pamiętaj, że masz pełną kontrolę nad ich konfiguracją - możesz dopasować ją do swoich potrzeb i preferencji.